UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



awww ♥
Sunday, January 16, 2011 ♥ 0 comment


 Sangat sangat happy aww ,
bangun jea tido dah ada orang amek nak g giant . 
abgdr , abg kery and abg lan yang datang amex aku
naek moto awww~
hmm, dah lah bawak moto macam setan ,
laju gila macam naek flight ,
HAHAHA :D
bila sampai cafe giant napak aqim pulak , 
aku memang nak lari dari dea pun ,
tanak kasi sim dea ,
jahat jugak aku kan?
HAHAHAA:D
Teruh ajak bf aku pergi dewan,
aww~ bf aku taklah romantik mana,
tapi dea comel ,
 geram gila doe bila dea senyum .
tapi aku asyik tutup muka aku jea bila dea senyum ,
jalan jalan dengan dea seronok jugak ,
sampai sahaja dekat dewan tuh .
bergurau pulak dengan dea .
adoyaii~

HAHAHA:D
then masa aku dengan bf aku tuh ,
bukan aku dengan bf aku jea lah .
abgdr , abg kery , abg mie , salihin
salam ,abg hazwan , daus , zarih and
budak budak HG pun ada lah . 
senang cakap HG jea , 
kalau sebut sorang sorang ,
esok pun takan tentu habis !
HAHAHAHA:D

Perkara yang tejadi ni maafkan aku lah ,
secara tak sengaja terkutuk nih masa at dewan .
aku , bf aku and beberapa budak HG kutuk budak nih .
gf erry GEMOK sangat ,
erry napak KECIK jea tepi dea ,
kwn gf dea tuh koya EMO
dresap entah pape , 
macam orang HULU jea .
DAH DAH memeyh , fullstop kutuk orang !
sedap gila aww lepak dengan dea orang , semua kepala macam setan !
sampai dengan aku jadi SHAKEHEAD !


malam tuh budak budak HG ada show at cafe giant ,
aku yang jadi TUKANG AMEK VIDEO ,
btw seronok aww jadi tukang amek video uh .
HAHAHAH:D
bf aku tak buat show pun , dea balik and tak datang datang .
kemurungan yang melanda aku masa tu KOT .
HAHAHA :D

habis show jea lepak lepak kejap at cafe tuh ,
best ahh jugak masa tuh ,
tapi aku tengah gadoh dengan bf aku dalam telefun .
gara gara aku late reply text dea .
apa apa hal pun aku dah mitak maaf dengan dea ,
and dea pun dah maafkan aku jugak .

lebih kurang jam 2 : 45 A.M
kita orang gerak pergi dewan balik ,
masa otw pergi dewan tuh ,
aku , abg kery and abd hazwan ,
cari hantu guna kamera ,
konon konon nak cari HANTU LAH
HAHAHAHA :D

sampai dewan abg hazwan ajar aku step kawad ,
lambat jugak nak boleh ingat ,
apa apa hal sekarang aku dah ingat step tuh .
thank yaa abg hazwan .
 btw aku dah berapa kali nak kena hentam dengan abg hazwan uhh ..
gara gara aku tersalah ingat step !
HEHE :)

 alamak !
dah pukul 4 : 30 A.M
aku pun suruh abd dr hantar aku pulang rumah .
macam biasa , abg dr bawak moto macam setan lah , 
aku at belakam dah macam orang gila .
menjerit jerit .

P/s : DAP AH DAP AH :D