UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



kau pikir kau hebat ?
Friday, January 14, 2011 ♥ 1 comment

hey sundal ? kau fikir kau hebat sangat ?
go to hell yeah ! fuck you :)
sedap kau kutuk aku dekat blogg kau ,
*blah lah kau ANJING .
kau kan suka copycat ?
nahh aku bagi kau copycat sekarang !
aku letak pict kau sebelah ,
pict aku sebelah .
lain kan ?so kau huduh .
hahahahahahaha .
aku pun bukan berlagak sangat ,
tapi disebabkan engkau tu GHOTIX aku jadi takut ,
HAHAHAHHAHA :D
ehh tolonglahh setan ,
aku tak ingin sangat dekat E kau tu .
E kau tu terhegeh datang dekat aku ,
WHAT THE FUCK !
ANJING BETINE !
ehhh mati kuboo gok .
ur face is like MOLES ! 
HAHAHAHAHHA :D
kau cakap aku berlagak comel ?
yeahhh sekarang nih aku bkn nk berlagak .
tapi kenyataan yg kau lagi buruk dari aku .
seee the gmbar dkt ats tu .
heyaaa guys ! im more prettier right ?
huhhh .*GO TO HELL LAHH BABI
so much childish right?
yeahh sorry guys i had to bee childish bcz of dis BITCH !
opss sorry terlebih sudah ,
HAHAHHA :D
fuck kau lahh anjing .
ehhh one more.
nape bedak dekat muka kau tebal sangat eyh ?
takleh terima kenyataan yang kau nih HITAM 
macam senadung sedayang !
HAHAHAAH :D
muka and tangan ,wahh jauh gile berbeza.
eh nape kau kutuk sys syaqila aku eyk ?
WTF ,kau kate dea bajedd kaya?
sorry yea ,dea dah mmg kaya .
tak mcm kau umh dekat HULU
COLOUR BIRU !
hahahahahahahhahahah :D
do i care ?
ohh i dont think so .

hey guyss .now i'll stop writing about dis FUCKING BITCH .
so THANKS fer da read .
FUCK YOU SWINE .
BYEBYE BITCH !