UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



MATA OHH MATA !
Friday, January 14, 2011 ♥ 0 comment

ehh mata apasal kau tak nak tertutup ah ?

Asal dengan mata aku nih wehh~ pagi dah nih , tamo tidur tidur gak ,

 dah macam cb dah mata aku ,

 tolong lah aku ehh , dah 6:51 , 

adoyaii, esok aku nak kuar pulak 

enat nye lah badan aku , dah macam macam hal aku buat nih ,

 melompat , berguling sampai tergoleks lah , 

aku punya kawan sorang nih dah dibuai mimpi dah ni ,

 asal aku susah sangat nak tidur nih?

celaka kau mata , hari nih kau tanak tidur pulak ?
dah lah petang nak kuar lak ,
tertidur jugak atas meja makan nanti aku nih !

okayy dah dah .mata aku dah taknak layan .
haha .byebye ,selamat pagi .
cheers ! :)