UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



untuk kau beby iqma setan ! FUCK YOU !
Friday, January 21, 2011 ♥ 1 comment
wehh babi ! nde mu yang bolok kali ehh ? aku islam lah bodo ! bodo kau nih ! muke dah lah hitam macam pantat kuali jea aku tngok, HAHAHA ! setan kau nih Beby LaterracSsza (Iqma DAx MAnje) . manje tengkorak berhayun sangat kau nih ! bukan manje pun. perangai macam apak punat ! untuk pengetahuan kau lah, kalau aku bukan oam islam kan ! buat babi nde ntah aku pandai mengucap ?! entah pape kau sundal ! HAHAHA ! dah lah kau nih oam COPYCATS yang  tersohor kali lah mu doe . HAHAHA ! geli yang amat sesangat tengok gambo mu ! HAHAHAHA . mu engat oam jadi adeq angkat mu ohh, secare jujur kea? oam jadi adeq angkat mu sebab sean kea mu jea. HAHAHA ! dah ade a

ku kesah oam tak suke aku. *REDHA je lah ! dah kau engat oam suke sangat at kau ? CB ! aku bukan nak sangat layan kau tapi aku geli urat perut dengan kau !setan babi mu ! rumah buruk jew ! koya kaya ! fuckk ahh tine cam gea mu !
fuck fuck fuck ! wehhh mu jgn kate dekat details aku jea tade agame islam .mu pun same sundal !pukimak !
aku bukan sengaja taknk letak .mcm kau ! aku tak ambik hal pasal2 edit2 nih .tapi aku mmg islam setan !
mapuhh mu ahh tine .bajedd hot .fuck ahh mu .FUCK FUCK FUCK FUCK !