UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



sweet dayss ♥
Friday, February 4, 2011 ♥ 0 comment

OMG !
hari ni first date aku
 dengan budak apek comel aku yang busyuk tu !
saie tak sayang awak apek !
HAHA :D
gurau jela apek comey !
aku sayang kau lah apek !
sayang sangat sangat !
HAHA :D
apek ehh,
kau comey lah apek .
apek ni kepala sewel kot .
HAHAHA :D
sayang kau apek ehh !
sean ambe =='
apek ni jahat aww~
apek ehh !
aku sayang kau kerek kerek ♥
apek comey ♥ 
apek ! aku sayang kau gile vavi !


aku nak berterima kasih dengan FYRA ! 
BFF aku comey tu !
BFF aku yang aku sayang sekali !
comey yea op ?
thank teman aku k sayang ?
HAHA :D
kau teman aku ,
kau pulak yang dapat kawan baru kan setan !
HAHAHA :D
BTW , aku tahu kau memang tekan gile vavi pasal ckiem kan ?
aku pun sayang .
sabar jelaa .

fyra wif shah ♥

lak ! budak yang peluk tiang tu name dea ,
shah !
handsome orangnye .
dea baep lah jugak , 
alamak !
sorry sorry !
dea amat amat baep lah !
thank kay lepak dengan fyra and memeyh shah !
thank you sangat sangat !


fyra wif (orang yang cakap straight to da point)

 HAHA :D 
fyra kalau kau tahu name dea .
kau kabo aku nehh .
tape lah buat mase ni . aku panggil dea (orang yang cakap straight to da points)
HAHAHA :D
entah taktahu name dea ape .
tapi dea memang lawak gile vavi kot :)
thank you ekk lepak dengan memeyh and fyra yang agak shakehead sikit .
HAHAHAHA :D


HAHAHA :D
dap ngat tengoh suke ow ?
hmm. hok ni name dea P.A.N.J.A.N.G
HAHAHA :D
baep ngat yea .
seyes seyes . baep wehh .
HAHHAA :D


okayokay .
mase nok balik ohh .
adop mood !
ngatok mate dop staram !
pah dop ahu nde pah .
apek aku sayangs kau sangat sangat !
 balik dari berjalan ni .
aku deman pulok .
byebye all 

P/S : sorry lah , campur campur bahasa terengganu
dengan luar .
sakit pale doh nak edit mula .
paham paham lah nehh .