UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



babyy ena min
Friday, April 15, 2011 ♥ 0 comment

ena min i mishh youu babyy :*

hmm, adk . aku rinduu dkat kau lah budak.
dha lame tak texting kau dek.
hmm walaupun kau sama umur dengan aku dek.
kita tetap macam adk bradik kan ?
heee
akk rndu sangat nak tengok kau senyum dek
tp apa kan daye dek.
kita takboleh nak lawan cakap family kita.
maybe ada lah tu sebab kenapa family kita marah kita bekawan.
*maybe sebab kita poteng skolah dek.
skarang kita dah takboleh nak jumpe kann ?
adk dha skola lain, akk pun dha skola lain.
fune adk dha kene rampas.
lappy adk dha kene rampas.
macam mana nak berhubung dgn kau dek ?
akuu rindu sangatsangat kau dek.?
tapi kalau kau jumpa akk jangan sombong pulak nehh.
tegortegor lha akuu yaww dek.


i mish youu babyy :cc
byebye, take care okay.
muahmuahmuah :*