UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



hari yang cukup indah
Friday, April 15, 2011 ♥ 0 comment

okayy berjalanjalan ke sesuatu tempat adalah saat yang begitu indah,
berjalan melihat permandangan sambil mengambil gambar.
ohyeahh !
bodoh nyee aku merepek .

sebenarnya hari ni hari lastly aku keluar dengan ena min.
hmm ena min sape tuu ?
ohh kawan baik aku and dea jugak adk angkat aku.
sama umur tapi boleh jadi adk angkat and kakak angkat jugak ?
biarlah. kalau cemburu buat lhaa jugak.
tak marah punn.
hari ni aku pergi shopping dekat butik mama akuu.
siapa kenal butik silver jean ?
angkat kaki. 
hahahaha.
pergi lha kalau nak pergi punn mama aku punyee butik.
dekat area bandar okay.
skrang ade less dekat kedai tuu.
hmmmmm .


hahaha, bangang bebenor gambar ni.
haha.
okayy lah .
makin lama aku mnulis. makin gile aku dbuat nyee.
okayyyyyy.
thanxs 4 da read aku punye blog.
*wlaupun aku mreprk yangg bkan bkan.
byebye. muahmuahmuah.
hahaha. ily ajihh omeyy eh.
:*