UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Hi lesbian :DD
Monday, November 21, 2011 ♥ 0 comment

Mu seme caye dok aku jadi lesbian? ohh saje aku nok cite pasal lesbian. bosann doktahu bakpe aku jd lesbian nge yumi. HAHAHAHAHA :D doktahu mende, malah lg nok layan org laki. aku remove lake doh org laki. Sape-2 add aku, aku dok confirm lg, sbp aku lesbian, aku luga tgk org laki. hikhok >< bukan aku lesbian sungguh pun. Cume malah lg, hati aku dok leh nok trime mane2 lelaki and setiap hari aku cube nok lupe die perit gilaa. Semua memory aku nge die bnyok sangat ^^ bukan takmo cari org lain doh hati aku ni kerah nok die lagi. nok buat gane sabo jela. Bagus jugok die block aku, boleh aku slow nok lupe die :) heeee, sekarang aku bahagia bersama yumi :DD iloveyouu. syg mu tambi >< aku doktahu bakpe. bhai jgn tnggal aku neh.