UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Shut up bitch :D
Monday, November 14, 2011 ♥ 0 comment

Selamat petang semua,
omg hari ni aku nok cite pasal budok perempuan ni sorang, die add aku then ble aku app die, mu mu mu nok tahu die mntok nape? HAHA :D die mntok number aku , aku dok bagi sbp aku takot nok bagi number ke orang yang dok berape rapat, kalau mu, mmg dok bg gok kan ? hahaha xD then die speadking nge aku, aku pun dok brape nok pandai nok cakak omputeh heh tp kdg sute habuk aku dok paham die kabo mende ke aku =.= and die cite pasal die tgh training dance lah untuk competition mende ahu. ajok aku g umoh die nok lepak, aku dok bg bg number aku, aku pun dok balas IM die, die kabo nok out doh aku pun kabo lah -okayyy. tapi aku ingat kan nok out teruh dohh, eh ehh mntok lg number aku then lepas tu aku malas nok layang, die maki maki aku, kalau jupe aku nok katok aku, err whatefuckk ! mu besor sangat ke nok katok aku? fuck fuck fuck org gnim eh. pahtu die block aku. aku lege lah sikit tp lepas tu ade org ngadu ke aku yg die update status pasal aku org kristian lah. nikoh dohlah dgn org umur 21 tahun sbp kene tangkap basoh, aku ni hdup buat kotor islam je, hahaha xD lawok kot, hm pasal muke aku je lawo then perangai pe setang, mude aku dok tahan lame, eh mokcik aku nok tanye mu gok, doh bajet mu dok tue ahh? natee mulut sedak ngate orang, aku bia mu lame ane doh, aku malas nok baloh tp mu ni base natang buat rosok privacy aku. aku dok care orang tp bile mu care aku, aku care mu. tolongg jge mulut mu, jgn sampai aku bangkit mu. thanksyouu :D mu nge beby erry mu boleh g mapuh ahh ^^ ni gambo die. omeyy dok olololoolooo omeyy ngatt *kopek tu ejah sikitt. memalukan kaum islam je. mulut aku jahat gok. ni facebook die, kalau nok tengok die ngate nape ke emey :D 
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.212710905465978.47324.100001812099042&type=3#!/profile.php?id=100001388632389