UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



sorry
Wednesday, November 16, 2011 ♥ 0 comment

Maaf tiba-2 aku rasa macam tawar hati kat mu b :) doktahu nape, sbp mungkin dgn layanan mu mcm taknak layan aku kot, hmm malas aku nak care mu rase. saye syg awak tp mungkin hati saye tawar dah kot. hm sorry banyak2 b, harap mu paham, mu tahu lepas aku jupe inbox mu dgn org lain tu amat paling menyakiti aku kot, mu tahu bakpe? sbp bkn sorang mu inbox. tp 14 orang. sakit doe hati aku, nangis aku mase bace inbox mu oh, hmm kalau aku dok jupe lagi inbox mu dgn semua perempuan tu, mu takan ngaku lagi kan, congrats b mu telah berjaya buat aku nangis lagi :D aku tahu selame ni aku abai mu kan tp aku mntak maaf doh kan and aku pun janji dgn dgn mu nok jge mu molek. tp mu bg peluang pun mcm mboh bg jea, takpe aku sedor mu sakit hati dgn aku selame ni ^^ peace ahh, watlek doee :DD teheeee aku doktahu nok kabo nape lg sakit lg kot hati aku dgn mu :) dahh aku rase penat nok layan perangai mu yang mcm over gtu ;) HAHA aku harap ade superman datang bowok aku terbang dari masalah ni --' kalau boleh lahh ;D tp dok mungkin superman mari op? HAHAHAHAHAHAHAHA :D fake smile slagi aku boleh smile :') kbhai apek dari aku baloh nge mu buat bazir air mate aku baik aku tidur sodappp lagi and off handfone op. mmg terbaik ahh :D