UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Terbalik :( aku baru rase mcm mane
Thursday, November 3, 2011 ♥ 0 comment
bakpe mu ingat lagi mende lepas? okay mmg mende lepas aku selalu buat mu sakit hati kan. selalu buat mu nangis, aku ngaku tu semua salah aku, tapi aku harap sangat mu paham aku betape sekarang aku sayang mu sangat-2, aku dokleh hidup tadok mu. sumpah demi allah. terlalu perit aku nok hilang mu sekali lagi. Mu bagi peluang ke aku tapi mu dok ikhlas bg peluang tu op? aku je hok pakse. setiap hari mu ungkit mende hok lepas. Mu buat gok aku nangis walau kejap op. takpe aku dok kesoh aku tahu aku mmg patup kene gnim.sebab buat mu gtu dulu, chill ah Memeyh (: sabor. td baru aku napok mu nok pujok aku mula sebab mu buat aku trase. Tu pun aku dah rase bahagie, aku sayang mu doktahu bakpe, setiap kal aku nekad nok lupe mu, aku rase sakit macam nok hlang nyawe ): hmmm, aku pun rindu mu sekarang, mu stay jaoh dari aku, mu stay KL selama 4month, lame tu b tp mu kabo ke aku td boleh lah aku enjoy tadok mu, dokdok aku dok enjoy sekarang, aku sendiri pun doktahu bakpe. ak malas nok kuo lenim, aku duk umoh jea pun tp mu dok caye, ikut anda mu ah nok caye dok, tp mmg sumpah aku dok kuo. errr ==' 
b walau mu layan aku gane pun mmg berbaloi kot mu balas balik mende hok aku buat ke mu dulu. Aku baru rase gane perasaan mu dulu. thanks (':
me always youu :)
*Hey im dont need you to make me sad b'cause every second i already cry but i need you to make me happy, b'cause only you can make me smile :)
#ikhlas dari hati aku tanpe menipu dan mu dok akn tertipu pasal ni, sbp aku tulis ni dalam keadaan nangis. aku speadking doktahu mende doh o :( iloveyousomuch