UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Yumi thank's sbp mu kabo gtuu :')
Wednesday, November 2, 2011 ♥ 0 comment
Aku rase nok tumbuk mu macam dalam gambor ni jea,aku geram ke mu heh.
mu paham dok aku sayang mu tapi mu bodoh kabo aku dok sayang mu, haha.
aku ingat lagi mase aku onthephone dgn mu, mu kabo mu sayang aku.err okay fine aku baru tahu mu sayang aku, huahua :D
haha, tapi dakpe lah aku sayang mu gok, aku harap mu tahu aku sayang mu gane neh B,
hahaha. tpi kdg aku jealous kot mu dgn baby mu hok tu, aku jujur eh. aku jealous.
Lalalalala~ bia kan, asalkan mu sayang aku, jage aku molek, ingat aku.
semua tu cukup doh bagi aku. atototo ;b
jiwang aku :D
aku tetap akan sayang mu gane mcm mu sayang aku.
muah sikitt :*
iloveyou never stop