UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Sayang awak
Saturday, December 24, 2011 ♥ 0 comment

Aku tahu aku dokleh lupe dia sayang. Aku tahu aku selalu buat hati dia luka, Aku tahu segala berpunca dari aku. Dari start kenal sampai sekarang aku buat hati awak luka kan? Ya allah maafkan diriku sbp doleh lupa segala tentang dia:( Dia amt berharga dalam hidup aku. Segala dia faham pasal aku, Hanya dia :'( Awak, Kalu awak nok tahu, saye tnggu awak jd milik sy balik. Saye dah cube  lupe awak tapi senekad mane perasaan saye nak lupe awak tp semakin kuat perasaan sayang dekat awak. Awak sempurna bagi saye tp perangai awak yg keras kpale and kuat ego tu buat saye mcm d abaikan Tolong ubah perangai awak tu syg. Saye pun Ego gok tp saye tohok jauh doh Ego saye sbp awak:( Tu je saye nok dari awok uboh perangai awak. Tapi seme dah terlambat kan? Betul kan awak? Awak dengar dok saye tanye awak? :( Hm. Ye saye sparuh mati kehilangan awak, Awak sedar dok betape sygnye kat awak?  Dok, awak dok pernoh sedar pun kan. Awak dok akan sedar sehingga saye kuo air mate daroh sbp awak. Awak ingat First Date kite? Awak janji dengan saye yang takan pernah tnggal saye, Tp sekarang segala dah berakhir kan. Awak dah hdup bhagie Tanpe saye dsisi awak Awak dah lupe saye kan? Segala kenangan kite? Awak tahu. Setipa kali awak balik sini, Saye akan cari baloh dgn awak. Awak nak tahu sbp nape? Saye mboh jupe awk, Sbp saye tamo nagis dpn awak. Biarkan saye saye nagis sorang-2. saye tamo nagis dpn awak :'( Biar awak sntiase bhagia  tanpe saye. Awak tahu saye nak sangat tengok awak, Pegang pp awak, Rambut awak dan sye nok tgk sangat-2 awak senyum dpn saye :') Saye rndu awak :( Maaf saye dok pandai jge hati awak. Awak tahu ni bukan pertame saye nagis khilangan awak. Bnyak kali sampai dok trkire, mcm-2 saye lakukan untuk lupe awak tp semuanya gagal. Boleh kite mulakan segalanya sekali lagi? Dok mungkin kan :( Saye rindu awak sampai Defak saye letak gambar awak :(