UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Goodluck sembir :)
Wednesday, December 21, 2011 ♥ 0 comment

Mu nok tahu bkpe aku cinta mu? Sebab mu keter and sembir,
Menda yang istimewa nya mu bagi aku? Dalam berjuta orang tadok seko org mcm mu.
Bertapa istimewanya mu:) Aku hargai mu. Aku tahu mu dok pernoh pikir pasal aku.*yeke mu dok pernoh pikir pasal aku? hihi.  Menda yang perlu mu tahu. Mu sentiasa ada dalam hati aku kerana mu hati aku sekarang kan. Tiada org se sembir mu. Biarpun org kabo bukan-2 pasal mu. Leper aku dok layang *Mulut manusie mmg dokleh tutup kecuali aku sumbat kaki aku dalam mulut dia. Wakaka. Biarpun aku tahu suatu hari nanti aku akn kecewa. Aku tahu suatu hari nanti aku akn terluka:( Aku cume nak lihat mu gembira:D Senyuman mu paling sembir aku pernoh tengok><
 *I have little something to tell you:) iloveyou forever. aku harap mu cinta aku jugok. Aku syg mu sepenuh hati aku dgn penuh keikhlasan tanpe paksaan :)

#Aku harap result mu molek esok sayang. Amin :')
Bg aku lapan A! boleh kan? nanana :) mu tahu dgn aku debo wasean tunggu result mu :D
^^ Sedak dok lagu baru aku? Hihi. Belog aku D ubah suai oleh Dyrah Babe:) thankss