UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Rindu blog ;(
Wednesday, December 7, 2011 ♥ 0 comment

Hai belog ku syg ;) aku rindu sama kamu lahh. lame kite tak kongsi cerite same-2 kan. hihi. Bodohh. aumm ^^ harini aku ade mase and aku luangkan dekat awucks lah belog. Lagipun aku baru je keluar dari hospital. sakit pulok, gile nok mam kot aku heh. tbe-2 pengsan haha xD Haha. sampai d sini saje kite mengomel ngomel. nanti aku datang balik okayy. aku nak pergi rehat, tak larat nak menghadap lappy lame-2. lagipun facebook aku ade org yg baik hati nak uruskan facebook aku. takpe biakann. hihi >< muahh lahh sikit. boiboi semuaa. iloveyouu ;)