UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Again and again:(
Thursday, December 22, 2011 ♥ 0 comment

Thanks buat aku nagis lagi and lagi. Aku ingat aku akan bahagia hdup dgn mu. Tpi aku saloh yee aku saloh. okay mu buat aku hidup sorang lagi kali ni. Areh aku tahu aku saloh tp perlu ke mu tnggal aku bodo gtu. kay aku ngaku, aku doleh hdup tadok mu. pelik aku :( baru sembilang hari dgn mu. Tp rase pe lame doh. Mu jgn saloh paham bodo heh. aku dgn ipang tadok mende pun. Mu g tuduh aku bukan-2 wak nape? Perlu ke aku buat seme tu? Mok ayoh aku dok ajo gtu. Okay text-text mu bukan mcm biase. Text-text mu buat aku keto tadi sbp mu mntok clash dgn aku. Ya allah mikir sepuluh kali aku tadi. Mu serious ke dok? Akhirnya aku tahu sebap nape. Mu maroh aku naik basikal dgn ipang, Areh kalu mu nok tahu. Aku naik basikal sebap nok g kat mu sebenornya. And pasal ipang !@#$$%% tu dok benor. Sumpah demi allah aku dok buat. And mu kabo ke aku "Aku takan jilat balik menda hok aku ludoh' okay fine. Terase pah dalam jantung. Ingat kan jumpe mu harini, Boleh buat aku senyum. Yee aku sendiri doktahu bakpe aku boleh g nagis dengor lagu Hardcore. Bukan lagu sedih padahal. Aku takan buat mende bodo sbp aku janji doh dgn seme orang. Aku nyesal gile kuo harini kalu seme ni jadi. Patup aku happy sangat malam, Rupenye aku nok nagis harini. Thanks untuk segalanyee :( aku akan tunggu Relationship aku tuko sendiri :(