UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Senyak lake :p
Friday, December 23, 2011 ♥ 0 comment

Wuhuuu Wiiii. Shss senyak lake. Jangan nok Potpetpotpet laa. Aku tahu aku saloh -.- aku buat keje bodo malam. And kepade semua. Ni last aku buat menda bodoh macam ni. Yee semalam aku ikut kan sangat perasaan Bodoh aku. Yayaya. Aku dok ingat dunie kot. Bodohkan kan. Perlu ke buat semua ni. Hihi. dok perlu sebenornya :| Aku bodoh sesangat semalam, Macam natang perangai aku. G toreh tangan buat mende? Buat sakit. Actually aku nok tengok daroh. Sbp hati aku tengoh hancur :O #Mase lalu membunuhku, Sayang aku nok dengar suaramu
nyanyikan lagu aku bila mu rindukan aku :') Aku akan rela akhiri cerita tentang kita
ku tahu berat bagi Aku untuk melupakan mu :')
Hihi, sesungguhnya kasih sayang aku tadok batas pun,
namun secepatnya mu aku kene lepas.
selagi mu berdiri dan mu bernafas
lekaslah pergi agar mu pun terbebas :') . Okay Titik pasal mu ;'D
Semua aku mntok maaf sbp dok angkat handfone mu atau reply text mu seme. 
Sbp aku baru kluar hospital pagi tadi. Hikhik. Sakit odo linge aku kene belebe D awok-2 mu seme --' Maaf maaf maaf banyok-2 neh. Aku bodo. yee aku bodo, yes aku bodo. oh yeah aku bodo. satu bodo. Dua bodo. Sepuloh bodo. Ade lagi? Hihi. kabo lah nok kabo aku bodo pun. Sbp aku mmg bodo. *Yumi roux, Fathin najwa, Ain yoshiru, Dya tagging, Dyrah babe, Maisarah sufia, Hani sufia, Nylea Shahida, Faa raa and sape lagi? Thanks sbp maroh aku. wakaka :3 aku dok ingat doh mu maroh aku dari segi menda. Yes. aku dah active mula Account aku. Wihihihi. But mamy I’m in love with a criminal
And this type of love isn’t rational, it’s physical
Mummy please don’t cry, I will be alright
All reason inside I just can’t deny, I love that guy :') Soryy
Wakakka :D odo. Sayang mu seme hok sayang aku. Mu dok sayang aku? Duli dok. Asalkan aku sayang mu :p