UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Wiii. muahh
Sunday, January 8, 2012 ♥ 0 comment

Hi assalamualaikum and hello semua. sihat? Mmg sihat kan, kalau dok mmg dah tergolek atas katil Kan :)
Rindu belog. Lame doh tak update, Aku online pun kadangkadang jee. Tpi aku heran noty aku sikit sokmo :D aku tahu doh toyol mane bukok. Watlekk ahh. Bukok lah nok bukok pun. Aku dokesoh pun :) Sebenarnyaa aku bukan sengaje dok update and online. Busy dgn belajar. Belajar. Nok wak gane tahun ni aku Pmr. Haishh. Debo. Haha. pandai aku wak debo aku oh. Haha InsyaAllah aku boleh buat. Amin. Yes harini Firstday aku masuk sekoloh. Tp macam baru. sbp semua sudah bertuka. Hihi kan best boleh buli budok F1 and F2 tp sayang budok F1 ngan F2 sekoloh ptg =.= Haha. Jahak nyee aku. Doklahh. Aku dok wak. Malas nok cari masaloh. Belajor dulu lah. Tahun depang ahh. baru sedak :p Biarlahh ganegane pun. Asalkan aku belajor and dok banyok main tahun ni. Ehh aku sembir ke? Yang budok kelas aku panggil sembirsembir oh. Malu aku. Bodo belake -.- Orang tepi aku berahi kenat aku. Bodo. mu dok reti aku tgh belajor. Aceyacey. Mangat oh bunyi :b mmg pun. deki leteww. Tahun lepas lepas aku bnyok ngat main. Tahun ni. No play play. StudyStudy :D