UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Hai dunia :3
Friday, February 10, 2012 ♥ 0 comment

Hai manusiamanusia. Omey kan gambo kat atas ni? Pe orang dok betul dok paka seluo. hihi. biase ah tu matsaleh. bkn boleh kire. okay cukuk. lame bebeno aku dok post belog. bkn mende. aku sibuk dengan buku. Hmm pity on mee :( okayy. alhamdulillah habis doh exam Tov bulan ni. Kebanyakan result aku setakat ni okay jee walaupun aku tembok gune senapang gajoh :D Tp math tuu hok nyekse sikit. aku bodo nok mapuh dgn math. aku dok suke tengok numbernumber ekpom -..- peningg. haha. Mu seme gane exam? Bereh dok? Bereh blake kan? untunglaa tu. Setakat ni aku dok usha lagi org laki. Belajo lu. Haha. Harap semua yang nok exam tahun ni. Dok kire ah. Pmr ke. Spm ke. Goodluck blake :*