UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Taken by Muhammad Afiq ;)
Thursday, February 16, 2012 ♥ 0 comment

Hai assalamualaikum semua. Sihat? Semua memang sihat kan? kalau tak sehat. tak mungkin menghadap lappy/Pc tu :) Hihi, Lamenyaa tak Post belog, Hmm. Rindunyaa :) Okay Semua tengok Gambar kat atas tu. Sweetkan? Bile laa nak ade gambar macam tu :') dakpe InsyaAllah suatu hari nanti ade lah gambar tu. Hm okay senyaksenyak bukan bermakne hilang begitu jee. Emey dah Dtaken oleh Muhammad Afiq :) *Apix La. Bilee tu? Pade tarikh 12022012 kami sah menjadi couple-.- Okay Bie aku nok bagitahu mu something, Aku sayang mu walaupun kite baru tp serious aku bahagie dengan mu, Aku selese dengan mu :') Okay shembir janan curang ama aku neh. Aku janji akan bahagie kan mu. Mu akan jadi Hati aku untuk selamanya. Mu bukan terbaik Tp terbaik untuk aku, Aku tamo hidup dengan mu tp aku nok hidup sebab mu. Aku dok akan menagis bile mu pergi dari aku tp aku akn jd gile sbp mu :3 *Aku ngarut doh :p Haha. Sayang mu keling. Iloveyouforever :* Takecaree :)