UPDATES AT HERE!
Hi, I'm Memeyh Balqish ^^


about stuff Diary

Owner

hello earthling! Welcome to my baby bloggie :)
i'm Memeyh ,fifthteen year's old.
Officially Live in Kuala Terengganu

Thanks for visiting, Please Come again.
Shout HERE



Takecaree :'D
Friday, March 2, 2012 ♥ 0 comment

Hai selamat malam. Hujan lebat kan malam ni? Hee. Same macam air mate aku. Lebat jee keluo. Hee:')
Okayy. Kami kawan jee start malam ni. Peace ah. Bukan jodoh. Watlek ah. Aku dok saloh kan mu. Hati dan perasaan mane boleh pakse kan? Okay aku paham. Aku pun macam tu. Kite ade pilihan masing-2 kan? InsyaAllah mu dapat die:') Hihi. Tnggu ah. Dapat ah kekgyy. Thanks for 20day sweetheart.
Thanks buat aku senyum selame kite kenal. WootWoot. Mu spm tahun ni kan? Belajo molek. Jgn Dota kuat sangat>.< Hihi. Okayyy. Bye. Takecare. Teddy mu? Hihi. Aku simpan molek sayang.